Expediem pe intreg teritoriul Romaniei, prin partenerul nostru, CARGUS.

Informatii de contact pentru CARGUS: www.cargus.ro

 

Expedierea din Office Store se face in maxim 2 zile de la confirmarea comenzii.

 

CONDITII DE SCHIMB SI RETURURI          

 

In cazul unui retur, costul de transport este suportat de catre client.

Pentru comenzile efectuate online si in magazin, acceptam schimbul produsului cu un alt produs, de valoare egala sau mai mare.

Descarca formularul de retur aici.

 

Produsele cumparate online pot fi returnate in urmatoarele conditii:

1. Produsele se pot returna in maxim 14 zile calendaristice de la achizitie daca sunt insotite de factura/bon fiscal si certificat de garatie cu data aferenta cumparaturii.

2. Sunt acceptate doar bijuteriile care sunt in starea lor originala, nu au fost deteriorate, nu prezinte semne de utilizare si au toate ambalajele originale.

3. Contravaloarea produselor returnate va fi rambursata in termen de maxim 14 zile lucratoare de la finalizarea procedurii de retur.

4. Daca produsul returnat este deteriorat, fara documente sau are semne de utilizare, ne rezervam dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost modificate sau deteriorate.

5. Daca returul se realizeaza cu respectarea conditiilor enumerate mai sus, contravaloarea produsului returnat se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea anuntului de retragere din contract (retur) din partea clientului. Rambursarea poate fi amanata pana la data la care produsele vor ajunge la sediul nostru.

6. In cazul in care clientul solicita un retur, Cozette isi rezerva dreptul de a returna exclusiv contravaloarea produselor comandate online, suma care nu include cheltuielile de transport.

 

Produsele cumparate din magazinele fizice:

7. Acceptam schimburile de produse in termen de 5 de zile calendaristice de la achizitia produsului in magazine.

8.  Putem schimba o bijuterie doar cu un alt produs cu aceeasi valoare sau mai mare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa contactati echipa noastra de Customer Care la +40 771250455 sau sa ne trimiteti un e-mail la info@indico.ro.

9. Sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezinta defecte, sunt in starea lor originala, nu au fost deteriorate, nu prezinte semne de utilizare si au toate ambalajele originale.

10. Produsele achizitionate din magazinele fizice nu pot fi returnate in schimbul contravalorii acestora decit dacă aceste produse NU îndeplinesc condițiile de conformitate.

11. Produsele confecționate la comandă, precum și cele cărora le-au fost aduse modificări la solicitarea clientului, nu vor putea fi returnate în schimbul contravalorii acestora sau, după caz, înlocuite decat în situația în care nu îndeplinesc condițiile de conformitate.

 12. Timpul de livrare depinde de produsul ales, daca il avem in stoc sau trebuie sa il facem pe comanda. Daca doriti sa schimbati un produs cu altul dintr-o colectie viitoare, suma deja platita poate ramane in contul clientului pana cand produsul este disponibil pentru cumparare. Daca noul produs dorit este mai scump decat cel returnat, veti avea de achitat diferenta necesara.

         

In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cheltuielile de transport privind produsul returnat revin in sarcina ta. Te rugam sa ambalezi cu grija produsul pe care doresti sa il returnezi, astfel incat acesta sa fie bine protejat in timpul transportului. In caz contrar, Indico Trading International va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorari.

Tinand cont de prevederile OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, in momentul in care doresti sa returnezi un produs, trebuie sa informezi in scris societatea pe adresa de email info@indico.ro despre toate datele specifice returului si retragerii din contract inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice pentru vanzari online si 5 zile calendaristice pentru vanzari directe. Pentru a usura procedura de retur, societatea iti pune la dispozitie Formularul de retur care poate fi descarcat, completat, scanat si trimis prin email sau depus in oricare din magazinele noastre. Completarea formularului de retur este obligatorie, informatiile prevazute in formular fiind necesare pentru a identifica corect produsele si documentele de livrare, precum si pentru emiterea documentelor de retur si restituirea contravalorii produselor daca produsul este neconform. 

13. In cazul unei bijuterii primite cadou, pe care clientul nu doreste sa o pastreze, va punem la dispozitie inlocuirea cu un alt produs de valoare similara. Produsul returnat trebuie insotit de bonul fiscal si/sau certificatul de garantie, in termen de 5 zile calendaristice de la data achizitiei din magazinele fizice si 14 zile calendaristice de la data achizitiei de pe site-ul Cozette.

 

14. In cazul achizitionarii unui gift card/voucher, nu acceptam restituirea contravalorii financiare.

 

15. Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnari multiple in cazul aceluiasi client.

 

16. Dorim sa va informam faptul ca, Cozette returneaza clientului suma achitata pentru produsul achizitionat, dar nu si comisioanele ce tin de terti (transfer bancar, mobilpay, diferente de curs valutar, etc).

 

Cozette nu este responsabil pentru produsele pierdute sau furate.

 

Product added to wishlist
Product added to compare.

Apăsând butonul "Acceptă" sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor pe dispozitivul dvs. pentru a îmbunătăți navigarea pe site, pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a ajuta eforturile noastre de marketing.

Cu ce te putem ajuta?